Intrebari generale

Rezervari hoteluri si bilete de avion

Rezervari pachete

Asigurari



Despre TurboTour.ro

TurboTour.ro este o agentie de turism on-line ce ofera posibilitatea de a efectua rezervari pe baza de e-mail sau prin telefon. Prin intermediul TurboTour.ro puteti achizitiona bilete de avion, rezerva camere de hotel si pachete turistice, inchiria masini oriunde in lume sau incheia asigurari medicale de calatorie/ polite storno.
TurboTour.ro este proprietatea societatii SC Chatour Brand SRL

Care este programul de lucru al TurboTour.ro?

TurboTour.ro - varianta on-line, este disponibil oricand. Sa nu va mire daca primiti raspuns la e-mail-ul trimis la ora 24.00 sau in week-end :) Telefonic ne puteti contacta intre orele 09.00 - 21.00, de luni pana duminica.

Cum va pot contacta?
Adresa de e-mail dedicata clientilor este rezervari@turbotour.ro si la numarul de telefon 0765 411 167 veti gasi mereu un agent de turism competent si amabil, astfel incat aveti la indemana doua unelte extrem de utile atunci cand vine vorba de comunicare.

Ce servicii ofera TurboTour.ro?
Prin intermediul site-ului www.turbotour.ro, solicitarile de rezervare pot fi efectuate on-line.
TurboTour.ro emite bilete de avion (aveti optiunea de a alege din mii de zboruri interne si internationale), camere de hotel, inchiriere de masini, asigurari medicale de calatorie/ polite storno, transferuri si pachete turistice (de tip sejur/ chartere avion - autocar/ circuite/ croaziere etc).
Pentru a efectua o rezervare, trebuie doar sa va decideti asupra unei anumite oferte si sa accesati pagina corespunzatoare - fiecare oferta vine insotita de un formular de solicitare detalii/ rezervare, pozitionat in partea de jos - este de ajuns sa completati toate campurile si sa transmiteti cat mai multe detalii, in cazul in care doriti o oferta similara dar personalizata (in cazul in care doriti sa schimbati perioada/ durata/ hotelul/ orasul de plecare/ numarul de persoane etc).

Cum pot sa fac o rezervare de hotel?
Este de ajuns sa ne transmiti solicitarea ta pe rezervari@turbotour.ro sau sa ne suni la 0765 411 167 si noi vom filtra pentru tine prin miile de variante disponibile si vom transmite ceea ce ti se potriveste pe e-mail. Pentru a primi doar ceea ce iti doresti te rugam sa ne transmiti cat mai multe detalii: destinatie (chiar si zona din destinatia respectiva - daca este cazul (de exemplu: in zona Taksim din Istanbul/ zona Eixample din Barcelona etc), perioada/ intervalul in care te poti incadra + numarul de nopti solicitat, mijlocul de transport dorit (avion/ autocar sau transport individual), tipul de masa preferat, categoria hotelului (numarul de stele) - daca este cazul, numarul de persoane si daca doriti duble/ triple/ single + numarul si varsta copiilor - daca este cazul. In momentul in care primiti oferta pe e-mail veti gasi si detalii legate de pasii de urmat pentru a finaliza rezervarea variantei selectate. Daca ne transmiti solicitarea pe e-mail este recomandat sa lasi si un numar de telefon de contact pentru o comunicare cat mai eficienta (in caz ca avem nevoie de detalii suplimentare/ intrebari). In plus, vei primi un sms de confirmare transmitere oferta. Iti promitem ca nu te vom deranja inutil.

Care sunt modalitatile de a rezerva un bilet de avion?
Este de ajuns sa ne transmiti solicitarea ta pe rezervari@turbotour.ro sau sa ne suni la 0765 411 167 si noi vom filtra pentru tine prin toate variantele disponibile si vom transmite ceea ce ti se potriveste pe e-mail. Pentru a primi doar ceea ce iti doresti te rugam sa ne transmiti cat mai multe detalii: destinatia, perioada/ intervalul in care te poti incadra + intervalul de sedere la destinatie - in cazul biletelor de avion tur-retur, numarul de adulti (18+), numarul si varsta copiilor - daca este cazul. In momentul in care primiti oferta pe e-mail veti gasi si detalii legate de pasii de urmat pentru a finaliza rezervarea variantei selectate. Daca ne transmiti solicitarea pe e-mail este recomandat sa lasi si un numar de telefon de contact pentru o comunicare cat mai eficienta (in caz ca avem nevoie de detalii suplimentare/ intrebari). In plus, vei primi un sms de confirmare transmitere oferta. Iti promitem ca nu te vom deranja inutil.

Modalitati de plata
TurboTour.ro va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
Plata la banca: prin depunere de numerar sau ordin de plata intr-unul dintre conturile noastre deschise la Banca Transilvania.
Online Banking: transfer bancar on-line intr-unul dintre conturile noastre deschise la Banca Transilvania.
 
In functie de tipul de pachet solicitat este posibil ca singura modalitate de plata acceptata sa fie depunerea de numerar/ cash la orice sucursala Banca Transilvania pentru ca numai in acest fel plata dvs este validata instant - in cazul rezervarilor de tip last-minute sau pentru rezervarile valabile doar pentru cateva ore (bilete de avion, de exemplu).

Care sunt regulile pentru efectuarea platii prin transfer bancar sau cash la orice unitate Banca Transilvania?
In aceste situatii, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele reguli:
La optiunea "Detalii" sau "Explicatii" din ordinul de plata sau din formularul de depunere, va rugam sa completati numarul de factura proforma (primita in email-ul de confirmare);
Dupa efectuarea platii, va rugam sa pastrati dovezile de plata in cazul in care agentii TurboTour.ro vi le solicita;
NU SE PERCEPE NICIUN COMISION PENTRU DEPUNERILE DE NUMERAR EURO IN CONTUL TurboTour.ro;
Nu sunt acceptate alte modalitati de plata, altele decat cele mentionate mai sus (de exemplu mandat postal).

Trebuie sa am cont deschis la Banca Transilvania ca sa pot achita prin depunere numerar?
Nu este necesar sa aveti un cont deschis la Banca Transilvania. Pentru a achita prin depunere numerar in conturile noastre deschise la Banca Transilvania trebuie sa mergeti la un operator al bancii, sa furnizati informatiile corecte referitoare la contul nostru bancar si sa inmanati banii angajatului bancii.

Ce reprezinta termenul de plata?
Termenul de plata este indicat pe factura proforma si in email-ul de confirmare a rezervarii.
Rezervarea trebuie achitata pana la aceasta data - plata trebuie sa fie efectiv validata, altfel rezervarea este anulata automat de catre furnizorul de servicii turistice.

Ce reprezinta voucherul? Cum pot intra in posesia lui?
Voucherul este documentul de calatorie eliberat de agentia de turism, reprezentand dovada existentei rezervarii dvs. si contravaloarea serviciilor prestate de furnizori/ serviciilor achitate de dvs. Voucherul pentru rezervarile de hotel emis prin TurboTour.ro este electronic si transmis in format pdf pe adresa dvs de e-mail, trebuie printat si prezentat la receptia hotelului.
Puteti intra in posesia voucherului de calatorie doar dupa achitarea rezervarii in mod integral.

Explicatii tipuri de masa
  • Mic dejun (Bed & Breakfast): mic dejun. Acesta poate fi de mai multe feluri: American breakfast, English Breakfast, bufet suedez etc;
  • Demipensiune (Half Board): mic dejun si cina sau mic dejun si pranz (2 mese/ zi).
  • Pensiune completa (Full Board): mic dejun, pranz si cina (fara bauturi incluse).
  • All inclusive: toate mesele + bauturile locale alcoolice si racoritoare.
  • Ultra all inclusive: toate mesele, bauturile locale si de import alcoolice si racoritoare.


Ce reprezinta termenul check-in/check-out?
Check-in: data de intrare in hotel;
Check-out: data de iesire din hotel;
In cazul majoritatii hotelurilor, ora normala de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face pana in ora 11:00.
Atentie! Aceste ore pot sa difere de la un hotel la altul. Va rugam sa verificati aceste informatii pe site sau sa intrebati agentii TurboTour.ro.

Ce reprezinta taxa de oras si cat costa?
Taxa de oras este o suma stabilita de municipalitatea locala care se directioneaza catre autoritatile locale, motiv pentru care poate fi achita doar la receptia hotelului. Fiecare oras/statiune stabileste taxa care va fi incasata de catre hotelieri, aceasta poate fi procent % din valoarea sejurului, sau o valoare fixa. Cere detalii de la agentul tau TurboTour.ro

Imi este asigurat transferul de la aeroport la hotel?
Transferul de la aeroport la hotel si invers nu este inclus in tariful de cazare in cazul unei rezervari pentru hotel sau in cazul unui program de tip city-break/ sejur individual sau derivate. Daca doriti sa rezervati si un transfer va rugam sa comunicati agentului de turism acest detaliu. De asemenea, in cazul unui program de grup (de tip sejur organizat/ charter/ circuit) transferul este, de cele mai multe ori, inclus - verifica acest lucru cu agentul tau TurboTour.ro.

Ma puteti asigura ca voi primi camera de fumatori/ cu vedere catre oras/ situata la un etaj superior/ langa lift etc?
Alocarea camerelor catre turisti este facuta de catre unitatea de cazare, cu exceptia cazurilor in care este rezervat si achitat dinainte un anumit tip de camera. Daca tipurile de camere din oferta noastra nu includ detalii legate de etajul unde e situata camera, pozitia acesteia, sau daca doriti camera de fumatori/nefumatori, putem anunta hotelul de cererile dvs suplimentare, iar in cazul in care exista disponibilitate din partea unitatii de cazare, veti primi camera dorita.

Este rezervarea mea confirmata? Cum verific biletul meu de avion?
In momentul in care primiti confirmarea rezervarii/ biletul de avion din partea agentului TurboTour.ro rezervarea dvs este confirmata/ biletul dvs este emis. Modalitatile de verificare variaza, in functie de compania aeriana care opereaza zborul dvs - solicitati agentului dvs (optional, doar daca veti considera necesar - nu este obligatoriu) modalitatea de reconfirmare, conform cu operatorul aviatic, si in cel mai scurt timp posibil veti primi indicatii complete pentru a fi 100% sigur ca TurboTour.ro emite si transmite biletele de avion clientilor sai (in cateva minute de la validarea platii dvs sau in maxim 2 zile lucratoare, in functie de compania aeriana - de exemplu: o rezervare efectuata la WizzAir in prealabil, dupa confirmarea platii poate dura pana la 2 zile lucratoare pentru emitere bilet avion)

Daca rezervarea confirmata nu este cea dorita?
In cazul in care constatati ca serviciile rezervate (bilete rezervate, nu emise) nu corespund cerintelor dumneavoastra, este foarte important sa ne contactati cat mai repede pentru a putea corecta/ modifica rezervarea inainte de finalizarea rezervarii prin emitere. O puteti face apeland numarul de telefon 0765 411 167 sau puteti sa ne scrieti pe e-mail. Va rugam sa ne furnizati toate datele rezervarii. Pentru biletele deja emise, trebuie sa consultati unul dintre agentii nostri, care va poate furniza toate informatiile legate de posibilitatea anularii si despre penalizarile ce se aplica (pentru biletele emise).

Pot face modificari la biletele de avion deja confirmate?
In aceasta situatie, exista posibilitatea sa fie necesara schimbarea rezervarii si rezervarea unui alt bilet de avion.
Pentru anularea unui bilet, va rugam sa ne contactati cat mai repede posibil. Pentru a afla mai multe informatii despre posibilitatea anularii biletului de avion si penalitatile aplicabile, va rugam sa ne contactati telefonic la 0765411167

Care este explicatia notiunii non-refundable?
In cazul unui bilet deja rezervat, pe care doriti sa il anulati sau sa il modificati, exista posibilitatea sa nu se poata restitui contravaloarea biletului achizitionat. Va stam la dispozitie pentru a verifica.

Care este modalitatea de livrare a documentelor de calatorie?
Documentele de calatorie sunt emise in format electronic si sunt trimise pe e-mail (la adresa specificata in momentul rezervarii)

Pot plati doar avans?
Da, la momentul rezervarii se poate achita un avans de minim 30% din pretul pachetului, diferenta trebuie achitata cu pana la 20 zile inainte de plecare, in una sau mai multe transe. Aceasta politica de plata se aplica pachetelor de tip circuit/ sejur/ charter sau cazare. Un pachet de tip city-break/ sun-break/ duo city-break are o politica de plata aparte, tot in rate, dar avansul nu este procentual ci valoric, suma avansului fiind specificata in fiecare oferta in parte. Pentru mai multe detalii/ intrebari va stam la dispozitie.

Cat timp este valabila rezervarea si cat de tarziu pot plati?
Dupa ce ati efectuat o cerere de rezervare, care poate va necesita reconfirmarea disponibilitatii locurilor si a tarifelor, veti fi contactat de catre un agent Turbo Tour pentru reconfirmare si efectuare rezervare, iar plata o puteti finaliza in termenul comunicat de catre agentul de turism. Recomandare: lasa cat mai multe detalii astfel incat sa vi se ofere exact ce va doriti + un numar de telefon/ adresa de e-mail.

Pachetul dorit este pentru 3 nopti - pot sta mai mult de 3 nopti? Pot sta numai 2 nopti?
Ofertele de pe TurboTour.ro sunt doar cateva exemple, cateva sugestii de destinatii/ pachete reprezentative pentru o gama foarte variata de oferte. Daca ati gasit o oferta pentru 3 nopti si doriti sa rezervati un sejur de 6 nopti este de ajuns sa ne contactati telefonic/ e-mail astfel incat sa revenim cu o oferta completa, conform cu solicitarile dvs. Daca ati gasit o oferta de tip dublu city-break Florenta & Roma dar ati vizitat deja Roma si va intereseaza doar Florenta ... idem :) Un agent Turbo Tour iti sta la dispozitie pentru a "decupa" special pentru tine oferta/ vacanta perfecta.

Ce documente trebuie sa am la mine?
Va recomandam sa printati biletele de avion si/ sau tichetele de imbarcare (daca check-in-ul online este obligatoriu), voucherul de cazare si asigurarile medicale de calatorie (daca le-ati achizitionat). Alaturi de aceste documente, transmise de agentia Turbo Tour, trebuie sa aveti cartea de identitate sau pasaportul si sa verificati din timp conditiile de intrare in tara de destinatie. Cere mai multe detalii de la agentul tau TurboTour.ro.

Cand se face check-in-ul online?
Check-in-ul online este un serviciu pus la dispozitie de catre companiile aeriene si poate fi activ incepand cu 30 de zile si minim 4 ore inainte de zbor, in functie de regulile fiecarei companii aeriene. Formalitatile de check-in on-line pot fi efectuate de catre agentia de turism Turbo Tour, in mod gratuit, sau direct de catre dvs, in functie de preferintele dvs. Atentie insa la datele introduse in timpul check-inului online, deoarece daca datele sunt incorecte, pasagerului i se poate interzice sa calatoreasca.

Pot adauga ulterior bagaj de cala?
Da, puteti adauga un bagaj de cala ulterior achizitionarii unui pachet turistic. Atentie insa, unele companii aeriene low-cost percep taxe mai mari pentru bagajele achizitionate dupa emiterea biletului de avion, fata de taxele existente daca bagajul de cala este adaugat in momentul emiterii biletului de avion. Taxa de bagaj de cala poate fi achitata ulterior emiterii biletului de avion, prin intermediul agentiei TurboTour.ro, sau direct in aeroport (in aeroport taxa de bagaj de cala poate fi dubla fata de tariful comunicat de agentul tau de turism).

Pot anula rezervarea dupa ce am facut plata? In ce conditii?
Orice rezervare poate fi anulata doar in baza conditiilor specificate la momentul emiterii documentelor de calatorie sau in cazul pachetelor de tip charter, in contractul primit.

Copii platesc pachet integral?
Reducerile pentru copii sunt stabilite de catre companiile aeriene si/sau hotelieri, si pot fi pana la 25% - 50% din pretul pachetului pentru copiii intre 2 si 12 ani neimpliniti sau pana la 90% - 100% pentru bebelusi (0-2 ani neimpliniti). In cazul unei cazari copii pot avea si gratuitate 100%. Cere tarifele exacte de la agentul tau TurboTour.ro.

Ce reprezinta taxa de oras si cat costa?
Taxa de oras/ taxa locala/ taxa turistica este o suma stabilita de municipalitatea locala care se directioneaza catre autoritatile locale, motiv pentru care poate fi achita doar la receptia hotelului - nu poate fi inclusa in tariful total al pachetului turistic solicitat. Fiecare oras/ statiune stabileste taxa care va fi incasata de catre hotelieri, aceasta poate fi procent % din valoarea sejurului sau o valoare fixa.

Pot achita asigurarea de calatorie ulterior achizitionarii biletului de avion?
Da, se pot achizitiona asigurari medicale de calatorie si ulterior achizitionarii biletului de avion. Singura exceptie o fac asigurarile storno care trebuiesc achizitionate in acelasi moment cu biletul de avion sau cu pana la 31 de zile inainte de inceperea calatoriei (in functie de asigurator), in caz contrar acoperirea pentru situatii de anulare a calatoriei nu va putea fi decontata de catre asigurator.

Cui ma adresez in cazul in care am achitat o polita medicala si a intervenit o situatie medicala?
In cazul urgentelor medicale se apeleaza numarul de telefon disponibil 24/ 7 mentionat pe polita de asigurare. Aici va raspunde un operator care va prelua cazul si va lua legatura cu unitatea medicala care va va acorda ingrijiri. Va prelua in acelasi timp si cheltuielile medicale, daca evenimentul produs se incadreaza in conditiile politei. Daca va aflati in imposibilitatea fizica de a apela numerele de mai sus, un insotitor poate face acest lucru, sau chiar cei de la spitalul unde ati fost transportat.
Viziteaza pagina Facebook
Abonare newsletter
... si noi te vom tine la curent cu ofertele Turbo Tour :)
Adresa email:


Informatii: 0765 411 167 / Rezervari: rezervari@turbotour.ro
Site-uri de turism profesionale pentru agentii de turism

Cere o oferta personalizata